سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mohammadhosain.ParsiBlog.com
 
لینک دوستان
لینک های مفید

به امید جشنی جهانی

دهه ی فجر برای من همیشه زیبا و زیباتر شروع میشه، چون لطف خدا شامل حالم شده و در روز ورود امام خمینی به ایران وارد دنیا شدم.

برای همین هم همه ی فامیل و آشناها روز تولدم رو همیشه یادشونه و با اومدن حال و هوای جشن پیروزی انقلاب اسلامی یاد من میفتن.

منم خیلی خوشحالم و خدا رو شکر میکنم که در سالروز پرواز انقلاب به دنیا اومدم.

و از خدا ممنونم که روز تولدم نه تنها روز جشن من و خانواده م، بلکه روز جشن همه ی مردم ایرانه.

امیدوارم به لطف خدا با اومدن امام زمان مهربونمون این جشن هر چه زودتر جهانی بشه.

محمد حسین صیاد

شروع زیباتر دهه فجر

 


[ سه شنبه 95/11/12 ] [ 11:55 عصر ] [ محمد حسین صیاد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ یه کودکه. متولد صبح سی‏ اُمین سالگرد پرواز انقلاب؛ 12 بهمن 1387. خوبه گاهی دنیا رو از دید بچه ها ببینیم. بد نیست شما هم یه امتحانی کنید.
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 34
کل بازدیدها: 281433
center