سفارش تبلیغ
صبا ویژن

http://mohammadhosain.ParsiBlog.com
 
لینک دوستان
لینک های مفید

روزی آشفته بودم، خسته، بیمار 

آمدم به حرمت مرا کنی تیمار 

هر لحظه با تو بودم در حرم 

که ناگهان قلب من شد گرفتار 

گرفتار پنجره فولادت شدم آقا 

گرفتار حرم یک سردار 

سعی می کردم آدم بدی نباشم 

و همین طور می کردم از گناه فرار 

می ترسم بی تو در جای بدی بیفتم در یک ناکجا آباد 

می ترسم بی تو بیفتم در نار 

آقا جان من گنبدت را می خواهم، ضریحت را 

ما را بطلب، ما را هم به بهشتت بیار 

محمد حسین صیاد؛ شاعر 9 ساله 

4 مرداد 97؛ میلاد امام رضا (علیه السلام) 

گرفتار پنجره فولاد

 


[ چهارشنبه 97/5/3 ] [ 1:22 صبح ] [ محمد حسین صیاد ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

این وبلاگ یه کودکه. متولد صبح سی‏ اُمین سالگرد پرواز انقلاب؛ 12 بهمن 1387. خوبه گاهی دنیا رو از دید بچه ها ببینیم. بد نیست شما هم یه امتحانی کنید.
موضوعات وب
لینک های مفید
امکانات وب


بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 25
کل بازدیدها: 281523
center